Замовники реклами "Дам всім" не розуміють галасу навколо білбордів
11 серпня, 16:01

Замовники реклами квасу із написом "Дам всім" та зображенням дівчини в купальнику не розуміють галасу навколо білбордів.

Із початком літа на білбордах Полтави можна було помітити рекламу напою марки "Полтавський Хлібодар", де на малюнку дівчина в купальнику лежить на пляжі, поблизу кег із квасом, а над нею розміщений напис "Дам всім "Полтавський Хлібодар". Думки містян щодо цієї рекламної кампанії розділилися. 

Ось деякі коментарі у Фейсбуці від тих, кого зачепила така реклама.

- "Кожен бачить те, що він хоче побачити. Провокація спрацювала, проте говорити про це вголос, а тим більше стверджувати про аморальність – лише демонстрація рівня культури та виховання кожного".
- "Із гумором, провінційно, звичайно, але основну функцію реалізувала – ми її з вами помітили".
- "Перед "ДАМ" добавить маленькими "про".
- "У Канаді вас би висміяли за таку рекламу і неодмінно взяли б до суду за сексизм. Якщо не знаєте, про що мова, подумайте, що значить "Дам усім" із вуст жінки у бікіні".


Психолог, до якої ми звернулися за коментарем щодо етичності такої реклами, вважає, що рекламодавець такою рекламою стимулює сексуальні інстинкти.

"Я думаю, що взагалі реклама в нашій країні з етикою поки що дуже погано пов'язана. Із точки зору рекламування продукту, рекламодавці зробили все більш-менш правильно. Такого роду реклами пов'язані фактично зі стимуляцією наших сексуальних інстинктів", – пояснює доктор психологічних наук, завідувач кафедри психології Полтавського педуніверситету Кіра Сєдих.

Доктор психологічних наук Кіра Сєдих зазначає, що найбільший влив ця реклама справляє на дітей.

"Дитяча психіка може сприйняти все так, що в даній рекламі немає нічого поганого. Тоді спробуйте пояснити вашій дитині чому, скажімо, не можна бігати в купальнику в класі", – продовжує Кіра Сєдих.

Юрист Юрій Моторний зазначив, що в місті та в країні немає органу, який би контролював вихід подібних рекламних зображень.

"У даному випадку певні моральні принципи дотримано. Сказати, що там конкретно порушена 7 чи 8 стаття закону України "Про рекламу", буде досить проблематично. Такі поняття, як честь чи гідність, більше з області моралі", – прокоментував юрист Юрій Моторний.

Юрисконсульт товариства "Світанок", яке замовляло рекламні зображення, розповів, що фірма такою кампанією хотіла познайомити полтавців із їхньою продукцією.

"Було завдання прорекламувати продукт та нову торговельну марку – "Полтавський Хлібодар". Реклама була погоджена. Якщо мова йде про білборд, то ми не вбачаємо в ній нічого неетичного чи порушень прав жінок, у чому нас деякі люди звинувачували", – зазначив юрисконсульт ТОВ "Світанок" Юрій Христофоров.

Юрисконсульт ТОВ "Світанок" розповів, що ця рекламна кампанія розрахована на всі верстви та вікові категорії населення.

"Дана реклама не обмежена щодо віку. Звичайно ми розуміємо, що діти, дорослі, пенсіонери, незалежно від віку чи роду занять, будуть бачити цю рекламу. Уже наступного року будуть якісь рекламні кампанії нового характеру та змісту", – додав він.

Юрій Христофоров зазначив, що товариство все ж таки не зрозуміло, що саме збентежило людей у зображенні на білборді. Наразі його вже зняли.

Анна Морозова, Олег Демиденко, Ярослав Журавльов, Юрій Поденко, "Громадське ТБ. Полтава"