Боротьба за якість: у м'ясному магазині продали печінку зеленого кольору
17 травня, 17:35

Полтавка купила в магазині зіпсовану печінку. Вона смерділа та була зеленого кольору.

Споживчі перипетії. Полтавка Наталія Косінська розповідає: відправила чоловіка у магазин за печінкою, а там йому продали зіпсований товар.

"Він приходить, і я відразу відчуваю із пакета запах... Відкриваю печінку — вона зелена. Подумала, що обвітрилася... Розрізала — а вона вся зелена", — переповідає події жінка.

Після дзвінків на гарячу лінію продукцію замінили. Продавчині магазину спочатку не захотіли спілкуватися. В книзі скарг та пропозицій ми знайшли майже ідентичну скаргу, написану близько місяця тому.

"Вчора, 15 квітня, я купила в магазині на 93 гривні печінку. Два шматки. Прийшовши додому та розкривши пакет, я побачила, що печінка тхне", — залишила відгук інша полтавка.

Натомість до нас приїхала постачальниця продукції для мережі магазинів Оксана Бабіна. Жінка впевнена у якості свого товару.

"Вона не могла бути поганою, бо особисто я кожного дня два рази на добу проводжу завантаження й перевіряю кожний шматок, який відправляю до магазину", — продовжує Оксана Бабіна.

Коли ми знову зайшли до магазину, працівниці, за вказівкою постачальниці, нарешті показали продану печінку. Її дістали вже зі смітника.

Я бачу, що зараз вона починає вже зеленіти. Це так, враховуючи, що вона провалялася в смітнику якийсь час і виносилася з приміщення, — говорить Бабіна.

Вона такою і була. Жир має бути білим. Ось такого кольору вона не має бути, — стверджує жінка, яка придбала неякісний товар.

Аби з'ясувати, які права є в споживачів у таких випадках, та що їм робити, ми звернулися до начальника Держпродспоживслужби області.

Геннадій Пікуль — начальник департаменту Держпродспоживслужби області.

"Споживач має право повернути неякісну продукцію, обміняти її на якісну. Якщо такої немає — отримати кошти", — запевняє Геннадій Пікуль.

Посадовець додав: споживач має право написати заяву до Держпродспоживслужби. Там людина має чітко вказати свої дані (ПІБ), дату покупки, назву магазину та його адресу. Слід розписати що купили, скільки, за якою ціною, а також вказати причину звернення й дописати пункт із проханням перевірити магазин.

"Ми відразу пишемо наказ про позаплановий захід. Приходимо на даний суб'єкт господарювання, з'ясовуємо питання, накладаємо адміністративний штраф, якщо це передбачено", — додав Геннадій Пікуль, начальник Держпродспоживслужби області.

Також начальник Держпродспоживслужби пояснив: повернути кошти або продукцію можна навіть без чека. Однак краще аби віни був. Це спростить процедуру заміни товару.

Анна Морозова, Ярослав Журавльов, Анастасія Болдар, Poltavske.TV

"LOAD BANNERS". Banners are not found