Боротьба за якість: у м'ясному магазині продали печінку зеленого кольору
17 травня, 17:35

Полтавка купила в магазині зіпсовану печінку. Вона смерділа та була зеленого кольору.

Споживчі перипетії. Полтавка Наталія Косінська розповідає: відправила чоловіка у магазин за печінкою, а там йому продали зіпсований товар.

"Він приходить, і я відразу відчуваю із пакета запах... Відкриваю печінку — вона зелена. Подумала, що обвітрилася... Розрізала — а вона вся зелена", — переповідає події жінка.

Після дзвінків на гарячу лінію продукцію замінили. Продавчині магазину спочатку не захотіли спілкуватися. В книзі скарг та пропозицій ми знайшли майже ідентичну скаргу, написану близько місяця тому.

"Вчора, 15 квітня, я купила в магазині на 93 гривні печінку. Два шматки. Прийшовши додому та розкривши пакет, я побачила, що печінка тхне", — залишила відгук інша полтавка.

Натомість до нас приїхала постачальниця продукції для мережі магазинів Оксана Бабіна. Жінка впевнена у якості свого товару.

"Вона не могла бути поганою, бо особисто я кожного дня два рази на добу проводжу завантаження й перевіряю кожний шматок, який відправляю до магазину", — продовжує Оксана Бабіна.

Коли ми знову зайшли до магазину, працівниці, за вказівкою постачальниці, нарешті показали продану печінку. Її дістали вже зі смітника.

Я бачу, що зараз вона починає вже зеленіти. Це так, враховуючи, що вона провалялася в смітнику якийсь час і виносилася з приміщення, — говорить Бабіна.

Вона такою і була. Жир має бути білим. Ось такого кольору вона не має бути, — стверджує жінка, яка придбала неякісний товар.

Аби з'ясувати, які права є в споживачів у таких випадках, та що їм робити, ми звернулися до начальника Держпродспоживслужби області.

Геннадій Пікуль — начальник департаменту Держпродспоживслужби області.

"Споживач має право повернути неякісну продукцію, обміняти її на якісну. Якщо такої немає — отримати кошти", — запевняє Геннадій Пікуль.

Посадовець додав: споживач має право написати заяву до Держпродспоживслужби. Там людина має чітко вказати свої дані (ПІБ), дату покупки, назву магазину та його адресу. Слід розписати що купили, скільки, за якою ціною, а також вказати причину звернення й дописати пункт із проханням перевірити магазин.

"Ми відразу пишемо наказ про позаплановий захід. Приходимо на даний суб'єкт господарювання, з'ясовуємо питання, накладаємо адміністративний штраф, якщо це передбачено", — додав Геннадій Пікуль, начальник Держпродспоживслужби області.

Також начальник Держпродспоживслужби пояснив: повернути кошти або продукцію можна навіть без чека. Однак краще аби віни був. Це спростить процедуру заміни товару.

Анна Морозова, Ярослав Журавльов, Анастасія Болдар, Poltavske.TV